marți, 10 mai 2011

Femeile şi bărbaţii la cumpărături-Partea întâi

Vânzătoarea: pachetul (de cosmetice) costă 100lei.

Situaţia ideală: când vânzătoarea îşi vinde pachetul.

Bărbatul separat:
- soţia mea o să se bucure aşa că îl cumpăr.
- soţiei mele nu îi plac astea de duzină, dar sigur îi va plăcea celeilate.
- nu am bani...e prea mult, făcându-se că se caută de bani. Mai dă-mi să văd încă o dată produsele. Se uită bine la ele apoi scoate teancul de bani şi o bancnotă de o sută.
- Dă-mi-le toate de damă că vreau să-i fac o surpriză soţiei.
- Dă-mi două pachete!!
- Nu-i aşa că noi bărbaţii suntem cei mai naivi clienţi? spune scoţând bancnota.

Femeia separat:
- Chiar căutam aşa ceva!
- Merit şi eu un parfum. Bine că nu sunt cu soţul după mine..
- Nu am nevoie de produsele pentru bărbaţi că el nu merită. Daţi-mi doar pentru femei. El să-şi cumpere singur!!
- Nu mai am bani...dar am pe card!
-Ăsta pentru soţul meu, ăsta pentru băiat, asta pentru fată. Le iau că o să le placă!

Femeia şi bărbatul împreună:
- Pune-ţi-le toate în pungă, spune bărbatul scoţând bancnota.
- Îţi plac? o întreabă el. Ea dă din cap că da, iar el îşi scoate mândru portofelul şi dă bancnota vânzătoarei, spunându-şi ce bărbat exemplar e el..
- Îţi plac? o întreabă el. Ea dă din cap că da, el îşi scoate portofelul şi îi dă ei bancnota, spunându-şi: "trebuie s-o las şi pe ea să-şi facă damblaua..erau banii mei de bere..."
- Le iau! spune femeia fără să se mai uite la el.
- Dă-mi bani! îi spune femeia bărbatului întinzând mâna. Nu plec de aici până nu mi le iei!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu